wtorek, 31 maja 2016

Cześć

  No tak, więc jak dobre maniery nakazują, witam się z... każdym kto to czyta. Miło, że zawitałeś na mój kawałek internetu.
  Czy powinnam powiedzieć coś o sobie? Chyba nie zaszkodzi.
Może zaczniemy od tego, że jestem w wieku gimnazjalnym, interesuję się głównie fotografią, jak i kulturą Dalekiego Wschodu. Oprócz tego uwielbiam otrzymywać i oczywiście wysyłać listy, ciekawią mnie języki archaiczne, na przykład Łacina. Kocham czytać książki - a może raczej chłonąć je masowo, jak tylko mam czas - i podróżować.

  O czym będzie ten blog? Trochę o książkach, filmach, ciuchach, moich wyprawach i wszystkim co mnie interesuje.
Jestem Męczygroszek i tu zostaję, a Ty?

6 komentarzy:

  1. Dobrze się zapowiadasz :)
    Też uwielbiam książki, jednak nie zawsze mam na nie czas.
    Powodzenia! http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tu ciekawie.
    [Podoba mi się czcionka]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://patrycjaalicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję :) Ja także pochłaniam książki gdy tylko mam czas. Fotografia - ach - czy jest coś lepszego? Chyba tylko książki. :D Może wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada sie dobrze. Będę z checia obserwowac:)

    OdpowiedzUsuń