wtorek, 14 czerwca 2016

Instagram Artists



Cześć!
 Jak pewnie większość z was, dużo czasu spędzam w różnych social mediach, jednak moim ulubionym zdecydowanie jest Instagram. Mogę spędzać długie minuty, a nawet godziny przeglądając go w poszukiwaniu ciekawych zdjęć.
  Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami jednymi z moich ulubionych profili. Zapraszam na porcję sztuki inspirowanej naturą prosto z Instagrama.

 Zaczniemy od twórczości Alexis, którą znajdziecie pod nickiem meadowandfawn. Tworzy ona cudowną biżuterię oraz niewielkie rzeźby inspirowane naturą, w które możecie się zaopatrzyć w jej sklepie. Do swoich prac często dodaje naturalne elementy, jak mech, kwiaty czy listki co sprawia, że wyglądają jeszcze bardziej realistycznie.
  Kolejną osobą wartą uwagi jest Jen, kryjąca się pod nazwą jenerlys. Jen tworzy inspirowane mandalami kompozycje z kwiatów, liści i wszystkiego co naturalne. Uwielbiam jej dzieła za symetryczność i świetnie dobrane kolory, patrzenie na nie sprawia mi naprawdę dużą przyjemność.

 A wy co myślicie o obu paniach? Które prace przypadły wam bardziej do gustu?

Chcielibyście więcej postów z tej serii?

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Jen i tak jak tobie podobają mi się jej prace, zaś o Alexis nie słyszałam, ale zainteresowały mnie jej dzieła- za obserwuje i ją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Post super, tylko zmień czcionkę, bo strasznie się czyta! :)
    Zapraszam do siebie http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle nie buszuję po insta. Mam swoje ulubione profile, głównie te fit i tam przesiaduję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Profile dziewczyn bardzo mi się spodobały. Będę chyba często odwiedzała ich instagrama ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię instagrama. Można tam znaleźć różne ciekawe i inspirujące zdjęcia. Te profile też świetnie wyglądają, szczególnie podoba mi się 1 profil. Te rośliny w szkle fajnie wyglądają *.*. U drugiej artystki podziwiam pomysł, jak z roślin stworzyła takie ładne mandale :)
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielbicielką Instagrama! Można tam zaczerpnąć inspiracje na swoje instagramowe zdjęcia. Zapraszam na swojego instagrama: @iammmwiki
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Alexis tworzy niesamowite praca. Oczywiście Jen także, ale jednak to Alexis przypadła mi bardziej do gustu i dzięki tobie ją obserwuję :D Ps. Jen także xD

    OdpowiedzUsuń