wtorek, 30 sierpnia 2016

Ericeira - Surf Heaven

Już (niestety) pojutrze szkoła, a ja przychodzę z postem iście wakacyjnym... Tym razem chciałabym zabrać Was w podróż do Portugalii, a konkretniej Ericeirii - niewielkiego, acz bardzo urokliwego miasteczka nad Oceanem Atlantyckim i rajem dla surferów.Sadly, there's only two days left to the beginning of the school year, but I'm coming with truly holiday post. 
This time, I want to take you on a journey to Portugal, exactly to Ericeira - small, but really beautiful city by the Atlantic Ocean.

Ericeira jest raczej spokojnym i cichym miejscem, ze specyficzną architekturą, która bardzo mi się podoba. Białe, domki z niebieskimi, a czasem żółtymi pasami są typowe dla tego miejsca.Ericeira is very peacful and mostly quiet place with colorful, specific architecture, which is really nice for me. White houses with blue and sometimes yellow stripes are typical for this city.

Inną rzeczą, którą zauważyłam, były klamki/kołatki w kształcie dłoni, znajdujące się niemal w każdym budynku. Jak dla mnie są ciekawą i unikalną ozdobą.

Another typical thing, which I noticed, were hand door-handles. They were almost in every building. I think they're really unique.
I oczywiście, skoro "raj dla surferów", to nie mogło zabraknąć jakiegoś ich zdjęcia. Można tam spotkać ludzi z całej Europy, śmigających na falach lub suszących się na deskach na plaży i chociaż woda jest naprawdę zimna, a sport ten do najłatwiejszych nie należy, chętnych do pływania nie brakuje. 



And ofcourse, if "surf heaven", there must be a photo of surfers. You can meet there people from whole Europe, catching the waves or sitting on the boards on the beach, and even if the water is really cold, the ocean is full of people.



Co myślicie o tym miejscu? Chcielibyście je odwiedzić i spróbować swoich sił na desce?What do you think about this place? Would you like to go there and try yourself on a board?

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci, że mogłaś tam być! Ja jeszcze nigdy nie byłam zagranicą ;/
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsce ! Piękne zdjęcia, ja niestety nigdzie nie byłam i na razie nie będę za granicą, ponieważ nie mam paszportu :/
    Pozdrawiam
    Justyna ~ szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię podróże ,sama chętnie je planuje od a do z :) chodź troche to i kosztuje, sądze że warto,doświadczyć czegoś na własnej skórze :) Blog mega, notka super, taka prawdziwa, prosta, trafia do mnie. Zapraszam do mnie, chodź klimat nieco inny ogarnij chdź z cztery moje ostatnie posty staram się polecieć w coś innego, chodź nie wiem czy to dobre :) link : http://seagoth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę !!! Piękne zdjęcia !!! :)) Zostaję na dłużej !!! :))
    Pozdrawiam :)) Zapraszam do mnie :))
    http://true-life-from-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia sa naprawde fajne. Masz dobre oko i lekkie pióro. Przyjemnie sie to czyta i ogląda. Tak dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń